מפעם לפעם בוודאי צצים בדמיונכם כמה רעיונות לא רעים בכלל למוצרים חדשים שישנו את העולם. סביר גם להניח שיש לא מעט מקרים בהם אתם מבינים שהרעיון המדליק צריך לעבור עוד כמה ליטושים ועיבודים, ויש גם מקרים שבהם מישהו אחר הקדים אתכם ממש בשבריר השנייה. אלא שיש גם מקרים רבים בהם הרעיון שלכם הוא באמת מהפכני והמוצר שתייצרו יצליח לשנות את חוקי המשחק וגם להבטיח לכם הכנסה מרשימה למדי. אם אתם תוהים מה בדיוק עושים עם המחשבה הזו: יש לי רעיון למוצר חדש – הנה המקום שבו כדאי לכם להתחיל.

לפני הכל – רישום פטנט

אם יש לי רעיון למוצר חדש שישנה את השוק, יפיח בו רוח חיים וימשוך קהל שישתוקק לבשורה המלהיבה הזו, הצעד הראשון הוא רישום פטנט. זו נקודה מאוד חשובה, משום שבמקרים רבים אנחנו ממהרים לגייס כמה אנשי מקצוע שיעזרו לנו בפיתוח. אנחנו בטוחים שאם נבחר מתכנת מבריק, אולי מעצב גאון ועוד כמה מומחים גדולים בתחום, נוכל ליצור ביחד מוצר מהפכני ופורץ דרך. זה בהחלט עשוי להיות נכון, אבל אם תפנו אליהם לפני שתשלימו תהליך של רישום פטנט אתם עשויים לגלות שהמוצר שלכם כבר לא ממש שלכם. לכן, הרבה לפני שתפרסמו מודעות דרושים או תגייסו את הרשתות החברתיות לעזרתכם, כדאי לפנות לחברת Top Patents שתסייע לכם בבדיקות הרקע, באיסוף המידע ובתכנון נכון של התהליך הזה. רישום פטנט יבטיח לכם שהמוצר יהיה באמת שלכם, ורק אתם תקבעו את גורלו.

יש לי רעיון למוצר חדש – מה הלאה?
הליך של רישום פטנט עם חברת Top Paenet יתחיל עם כמה בדיקות רקע חשובות. לפני שתתחילו לייצר ובוודאי לפני שתגישו בקשה רשמית לרישום פטנט, נבצע בדיקה יסודית כדי להבין האם מדובר ברעיון מקורי וחדשני שאין שני לו. גם אם אתם משתוקקים לזעוק לעולם "יש לי רעיון למוצר חדש" זכרו שיש רעיונות מצוינים שמישהו אחר כבר חשב עליהם לפניכם, ואולי אף זכה לרשום פטנט לפיתוח המוצר הזה. אם אכן מדובר ברעיון חדשני אפשר להמשיך לשלב הבא, ולהגיש את הבקשה. לאחר שהתהליך הזה יושלם והפטנט יהיה רשום על שמכם תוכלו לפנות לבעלי מקצוע כאלה ואחרים כדי לתכנן ביחד את הפיתוח. חברת Top Patents תלווה אתכם בכל שלב בדרך לשם.

יש לי רעיון למוצר חדש – כמה הוא עולה לי?
השאלה הבאה (ובמקרים רבים הראשונה) היא כמובן שאלת המחיר. רגע אחרי שהכרזנו "יש לי רעיון למוצר חדש" וגם הגדרנו מה הוא הרעיון הזה וכמה מהפכני הוא צפוי להיות, אנחנו רוצים להבין מה מחיר רישום הפטנט ומהן עלויות הפיתוח. חברת Top Patents תציג בפניכם את כל החישובים הנדרשים, את עלויות האגרה והתשלומים הנוספים שעשויים להופיע לכל אורך הדרך. כך תוכלו לתכנן את המסלול שלכם לא רק ברמת הפיתוח, אלא ברמה הכלכלית.
חייגו אלינו יצירת קשר