המטרה שלנו בתהליך רישום פטנט בישראל היא אחת ויחידה: אנחנו רוצים להבטיח לעצמנו את הזכות המלאה ליהנות מבלעדיות על הפיתוח שלנו. אנחנו רוצים לקצור את הרווחים על עבודת מחקר מעמיקה, ניסויים, תיקונים, ליטושים, נסיעות מבחן, עוד תיקונים וגם לילות ללא שינה ועלויות פיתוח גבוהות. מצד שני, אנחנו לא לגמרי בטוחים איך עושים את זה, כמה עולה רישום פטנט בישראל ומתי הרעיון היצירתי שלנו יכול לקבל מעמד של פטנט. מצד שלישי, אתם לא חייבים לשבור את הראש או להמשיך להתלבט, וגם אין סיבה שתנסו לגבור לבד על תהליך לא מאוד קצר וגם לא מאוד פשוט. כך תעשו את זה בצורה קצת יותר יעילה.
 

רישום פטנט בישראל מתחיל ברעיון

הרבה לפני שניגש לטפסים ולתשלומי האגרה נתחיל בפיתוח הרעיון. השלב הזה הוא קריטי משום שהוא עשוי לחסוך לכם זמן רב ולא מעט עלויות בדרך לרישום הפטנט. החיסכון הזה מובטח בזכות מחקר מקדים וניתוח כדאיות, שני צעדים שמאפשרים לנו להבין קצת יותר טוב עם מה אנחנו מתמודדים, מה עלות הפיתוח ומה הסיכוי שבסוף התהליך יהיה לנו מוצר איכותי או תוצאה חדשנית שאיתם נוכל להתקדם האלה, לרישום הפטנט. לצורך רישום פטנט בישראל תצטרכו גם להציג שרטוטים, תכניות ורישומים שיצדיקו את המעמד המיוחד והיוקרתי הזה. צוות Top Patents, עם ניסיון רב בתחום פיתוח הפטנטים וכן רישום פטנט בישראל ובחו"ל, יודע ללוות אתכם במקצועיות רבה בכל שלבי התהליך, מבדיקת הרעיון הראשוני ועד לקבלת החותמת הנחשקת.
 

כמה עולה רישום פטנט בישראל?

השאלה הבאה, והיא בהחלט שאלה מתבקשת כשאנחנו מתכננים פיתוח פטנט או כל מוצר באשר הוא, היא שאלת העלויות. באופן כללי, רישום פטנט בישראל תלוי בכמה וכמה משתנים. המשתנה הבסיסי ביותר הוא עלות הגשת הבקשה, ועליה יש להוסיף חישובים נוספים כדוגמת תוספת תשלום התלויה בהיקף הבקשה, תשלום נוסף על ארכה ולכל אלה מתווספים כמה מספרים אחרים, חשובים לא פחות וגדולים אפילו יותר. המספרים הללו מתייחסים לתהליך הפיתוח עצמו, שכן מדובר בחלק בלתי נפרד מהתהליך. כפי שאפשר להבין, רישום פטנט בישראל עשוי להתברר כצעד יקר למדי, ולכן חשוב לבצע מחקר יסודי ולקבל ליווי מקצועי מראשית הדרך על ידי צוות המומחים של Top Patents.
 

האם יש לכם פטנט ביד?

חשוב לזכור שלא כל מוצר זוכה בהכרח למעמד של פטנט, ולכן מומלץ לבצע סריקה יסודית לפני שנגשים לרישום הפטנט. ישנם פטנטים רשומים שלא פורסמו או שלא עברו לשלב הפיתוח אבל עדיין רשומים, ואין לנו דרך לדעת ולהכיר אותם אלה ע"י חיפוש במאגרי הפטנטים. חברת Top-patents תבצע את הסריקה עבורכם, תנתח את הממצאים ותגיש המלצות להמשך התהליך. כך תוכלו להעריך את סיכויי ההצלחה שלכם בכל הקשור לרישום פטנט בישראל ולקבלת בלעדיות על הרעיון שעליו עבדתם במשך תקופה ארוכה כל כך.
חייגו אלינו יצירת קשר