ההמצאה שלכם מבריקה, או לפחות כך נדמה לכם. אם רציתם לשנות את העולם או ליצור מוצר חדש ומפתיע באמת, המוצר החדש שלכם יעשה את העבודה. כלומר, זה מה שאתם בוחרים להאמין. בהחלט ייתכן שזה גם נכון, אבל כדי שתוכלו ליהנות מהפירות ולגלות אם המוצר החדשני הוא באמת המצאה ייחודית, תצטרכו לבצע רישום פטנט. וכן, בהחלט מומלץ לעשות את זה לפני שתגשו למשימה עצמה, תשקיעו הון עתק ותבזבזו משאבים אדירים בפיתוח מוצר שאולי קיימות לו חלופות לא רעות בשוק.

תהליך רישום פטנט – יוצאים לדרך

רמזנו עוד קודם שכדי ליהנות ממעמד של פטנט ולזכות בבלעדיות על פיתוח המוצר ועל המכירות שלו, תצטרכו לוודא שאתם אכן מייצרים מוצר חדשני. חברת Top Patents תסייע לכם כבר בשלב הזה, עם ביצוע מעמיק ויסודי של סקר שוק, שמטרתו העיקרית היא לוודא שהמוצר שלכם לא קיים, ושאין פטנט אחר שנרשם רגע לפני שהגעתם. בהנחה שהבדיקה של Top Patents תוכיח את המקוריות והחדשנות שלכם נמשיך ביחד אל השלבים הבאים, שבהם נפרט באופן מדויק מאוד את הפיתוח, את מהות המוצר ואת היתרונות שלו. נבנה בקשה מסודרת לרישום פטנט שכוללת כמה פרמטרים מרכזיים איתם נוכל לבצע רישום פטנט על פי כל כללי המשחק.

3 המרכיבים העיקריים לרישום פטנט

באופן כללי, כדי שהמוצר שלכם יעבור את שלב רישום הפטנט באופן מדויק ויעיל, חשוב לוודא שהוא עומד בשלושה קריטריונים מרכזיים. חברת Top Patents, המנוסה בליווי יזמים רבים בשלבי התכנון, הרישום והפיתוח, תסייע לכם להבטיח כל אחד מהמרכיבים הללו. ראשית נוודא שאכן קיימת המצאה חדשנית ויצירתית שאיש לא פיתח או המציא עוד קודם. שנית, נוודא שהרעיון שלכם יכול לשמש לצורך עסקי כלשהו, וליצירת הכנסות (בפשטות – היתכנות עסקית). לבסוף, וזהו תנאי בסיסי והכרחי כמובן, יש לוודא שהרעיון שלכם הוא לא רעיון שניתן לקבל כ"מובן מאיליו". במילים אחרות, יצירתיות ומקוריות היא שם המשחק כאן, ובהליך של רישום פטנט אלה הם בדיוק הנושאים המהותיים.

עניין של כסף

רישום פטנט יעלה לכם כסף, כמובן, וגם זה נושא שכדאי לקחת בחשבון עוד לפני שתצאו אל המסע לעבר פיתוח המוצר החדש שלכם. זה הזמן לגלות מה דמי האגרה, כמה יעלה התהליך כולו, מה ההבדל בין שיטות רישום שונות (בישראל או בחו"ל) וגם כמה יעלה השלב הבא, הלא הוא שלב הפיתוח עצמו. כדי להבטיח תהליך יעיל ומחושב עם תוצאות מדויקות, מומלץ לתכנן את המהלכים הבאים שלכם, וגם להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר כדי לעשות זאת. עם חברת Top Patents שליוותה יזמים רבים בפיתוח הפטנטים שלהם, אתם ללא ספק בדרך הנכונה. כך תנהלו את התהליך בצורה מושכלת וחכמה יותר, תחסכו עלויות ותגיעו אל המטרה עם מינימום חריקות בדרך.
חייגו אלינו יצירת קשר