אתם מתהפכים במיטה כבר כמה לילות טובים. יש לכם רעיון חדש ואתם בטוחים שהוא פורץ דרך. עד כמה שאתם יודעים איש לא חשב על זה קודם, וזה רק גורם לכם להבין שיש פה משהו מיוחד באמת. מוצר איכותי, מדליק, אטרקטיבי, כזה שיניב גם הכנסה מרשימה למדי – שהרי אתם היחידים שתפתחו אותו. השאלה הגדולה היא איך תוכלו להגן על הרעיון הזה ועל היצירתיות המתפרצת מכם, כמה זה יעלה לכם וכמה זמן זה ייקח. כדי לעזור לכם להבין בדיוק מה צפוי בדרך, הנה כמה תשובות חשובות.

1 – רישום פטנט מתחיל בבדיקת רקע

גם אם אתם בטוחים שהרעיון שלכם מקורי לחלוטין ואין שני לו, לצורך רישום פטנט חשוב להתחיל מביצוע בדיקות רקע הרבה לפני שתגישו בקשה, וגם לפני שתתחילו לפתח את המוצר עצמו. הסיבה העיקרית לכך היא שגם אם אתם לא שמעתם מעולם על מוצר דומה, זה לא באמת אומר שהוא לא קיים. זה גם לא אומר שמישהו אחר לא חשב על זה קודם, וממש ברגעים אלה הוא נמצא על יד שולחן השרטוטים עם ג'ריקן של קפה וצי של אנשי מקצוע שמסייעים בפיתוח. כדי לחסוך עוגמת נפש, זמן וכסף, לפני שאתם מגישים בקשה לרישום פטנט, בצעו סקר מקדים. הצוות המקצועי של Top  Patents מנוסה בסקרים מהסוג הזה, וזו דרך מעולה להתחיל.

2 – רישום פטנט מקדים את שלב הפיתוח

אנשים רבים נוטים למהר ולפתח את המוצר שלהם תוך שהם מגייסים כמה אנשי מקצוע למשימה הזו. אפשר להבין את ההתלהבות ואת הרצון לקדם את פיתוח המוצר אבל בשלב הזה מומלץ להתאזר בסבלנות ולהתמקד ברישום הפטנט לפני שמתחילים לתכנן את הפיתוח עצמו. הסיבה לכך פשוטה למדי: בהנחה שאתם זקוקים לכמה אנשי מקצוע, את חלקם אתם לא ממש מכירים, בהחלט יש סיכוי שמישהו מהם ימהר לפתח את המוצר הזה לבד, בלעדיכם, ולקצור את הפירות במקומכם. חסכו מעצמכם את עוגמת הנפש הזו, והיעזרו בצוות Top Patents לניהול תהליך הרישום באופן מסודר עוד לפני שתיכנסו לשלב הפיתוח.

3 – כמה עולה תהליך של רישום פטנט?

אין ספק שהתהליך כולו יעלה לכם כסף, משלב בדיקות הרקע ועד לרגע שבו המוצר שלכם ייצא אל השוק. עם זאת, המחיר הזה ישתלם אם תתכננו את התקציב שלכם נכון ותזהו את הפוטנציאל האמיתי של המוצר שלכם. אם הוא מיועד לקהל יעד נישתי אפשר להניח שהוא יניב רווחים קצת יותר נמוכים, אבל קהל יעד גדול ורחב יותר יבטיח לכם תשואה נאה הרבה יותר. כך או כך, הליך רישום פטנט תלוי בגורמים שונים, מתשלומי אגרות בשלב הבקשה ועד לאגרה השנתית לאחר רישום הפטנט. עם Top Patents יש לכם ליווי מקצועי לכל אורך הדרך, כך שלעולם לא תהיינה הפתעות מיותרות ויקרות שאין כל סיבה שתיתקלו בהן.
חייגו אלינו יצירת קשר