אחרי תקופה ארוכה במהלכה אתם משתעשעים עם רעיון יצירתי במיוחד החלטתם להרים את הכפפה – ולהפוך את החזון שלכם למוצר ממשי. ברור לכם לחלוטין שזהו המענה לצורך מסוים שקיים בשוק, צורך שזיהיתם בעצמכם או במהלך מחקר שוק מעמיק. השאלה היחידה כעת היא איך תקדמו את התהליך ואיך תבטיחו בלעדיות על הפיתוח כדי שרק אתם תיהנו מהרווחים. במילים אחרות, מה זה בעצם פיתוח פטנטים ומה חשוב שתדעו?

פיתוח פטנטים דורש מחקר מקדים

לפני הכל, פיתוח פטנטים דורש מכם תכנון מעמיק והיכרות טובה עם השוק שאליו אתם שואפים להיכנס. ייתכן שתהליך הפיתוח יהיה יקר ומורכב מדי, באופן שלא יהיה כדאי, וייתכן שהוא דווקא צפוי למשוך תשומת לב רבה ולייצר עבורכם הכנסה מצוינת. צוות Top Patents יעזור לכם להבין בשלב הזה מה נדרש לצורך פיתוח פטנטים, עד כמה כדאי פרויקט הפיתוח שאתם מתכננים, מה העלויות הצפויות לכם, האם קיימת דרישה לפיתוח הזה וגם מה הפוטנציאל שלו בפועל. רק עם מידע מדויק על תהליך פיתוח פטנטים תוכלו לקבל החלטה מושכלת יותר.

פיתוח פטנטים דורש תכנון יסודי

בחינת הכדאיות הוכיחה שיש לכם פוטנציאל אדיר ורעיון מצוין בידיים (או בראש). עד כאן הכל נראה די פשוט אבל פיתוח פטנטים דורש מכם הרבה יותר מזה. למעשה, עכשיו אתם בשלב שבו תצטרכו להתחיל לתכנן את הדרך שלכם לפרטי פרטים. זה הרגע להתחיל לשרטט, לעצב, לסדר וללטש. זה גם השלב שבו תתכננו את התקציב, את המסע שתעברו ואת הליך רישום הפטנט שלכם. פיתוח פטנטים הוא מורכב והוא ללא ספק דורש תשומת לב לכל פרט קטן בדרך, אבל עם ליווי מקצועי איכותי תוכלו לעמוד במשימה הזו בהצלחה. צוות Top Patents עומד לשירותכם ומציע לכם ליהנות מהניסיון הרב וממקצועיות חסרת פשרות.

פיתוח פטנטים דורש גם בירוקרטיה

תהליך פיתוח פטנטים מתמקד בעיקר בפיתוח המוצר עצמו, בשרטוט הטכנולוגיה ובייצור אבטיפוס שיעשה את המוטל עליו. עם זאת, המלאכה לא מסתיימת שם. מחוץ לחדר העבודה שלכם, הרחק מהמעבדה או משדה מקר שלכם, שם מתבצע חלק משמעותי מאוד בתהליך הזה, והוא כולל התמודדות מול רשם הפטנטים. מאחר והמטרה של רובנו היא פיתוח פטנטים שיספקו לנו הכנסה טובה גם מעבר לים, התהליך הזה מתבצע לא רק מול הרשם הישראלי אלא מול גופים רשמיים באירופה ובארה"ב, לדוגמה. אם אתם חוששים מהבירוקרטיה ומעדיפים להתמקד במה שאתם באמת רוצים ואוהבים לעשות (פיתוח פטנטים כמובן), צוות Top Patents יעזור לכם לצלוח גם את המשוכה הזו. השילוב בין ניסיון מקצועי בפיתוח מתודולוגיות לבין שליטה בכל מרכיבי התהליך עד לקבלת הפטנט – זהו בדיוק השילוב שיעניק לכם את הכלים הדרושים לכם. זהו בדיוק השילוב שיאפשר לכם להפוך את החלום על פטנט מיוחד במינו, למציאות רווחית במיוחד.
חייגו אלינו יצירת קשר