לפני כל מהלך אנחנו תמיד רוצים להבין מה המשמעויות הכלכליות שלו, וזה נכון בוודאי כאשר מדובר בתהליך של רישום פטנט. אם אתם משתוקקים לפתח את הרעיון שנמצא כרגע אצלכם בראש, ואם ברור לכם שבסוף התהליך הזה יהיה לכם מוצר חדשני ואטרקטיבי שיוכל להבטיח לכם גם רווחים לא רעים בכלל, רצוי להבין מבעוד מועד מהו מחיר רישום פטנט. בשביל זה אנחנו כאן.

לפני הפיתוח – שלב ההכנות

אם אתם עסוקים בחישוב עלויות הפיתוח והייצור בהחלט מומלץ לעצור, ולבחון קודם סעיפי תקציב אחרים וחשובים יותר. כשאנחנו ניגשים לבצע הליך של רישום פטנט מחיר ההליך הזה ייקבע על פי שורה של נושאים. בתור התחלה ולפני שימולא טופס הבקשה הראשון, מומלץ לבצע בדיקה יסודית כדי להבטיח שאכן מדובר בפיתוח חדשני שלא היה שם קודם. בשלב הזה נגלה גם האם המוצר כבר קיים וגם אם מישהו אחר כבר קיבל פטנט ונמצא כעת בשלב הפיתוח בלבד. לפני שאתם יוצאים למסע הזה ומחליטים לבצע רישום פטנט מחיר ההליך תלוי גם באופן שבו תבוצע הבדיקה המקדימה. כלומר, אם תבחרו לוותר עליה – אתם עשויים לשלם לא מעט על תיקונים וסבבים נוספים בהמשך. עם הבדיקה של Top Patents תחסכו את העלויות הללו, וזהו חיסכון לא מבוטל.

רישום פטנט – מחיר התהליך עצמו

לאחר שלב הסקר המקדים, ובליווי מקצועי של צוות Top Patents, נמשיך אל השלב הבא. זה המקום להגיש את הבקשה להכרה בפטנט כהמצאה ייחודית ובלעדית שלכם, וגם להחליט האם תסתפקו בהליך של רישום פטנט בישראל או שמא תעדיפו להגיש בקשה גם במדינות נוספות. כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הזו צוות Top Patents יעמוד לרשותכם, גם כדי שתוכלו ל קבל החלטה מושכלת ונכונה יותר עבורכם, וגם כדי שתוכלו להבין כמה כל צעד יעלה לכם. כך תוכלו לדעת מראש, עוד לפני ביצוע רישום פטנט מה מחיר ההליך הזה.

רישום פטנט – מחיר ותשלום אגרות

כשאנחנו יוצאים למסע של רישום פטנט מחיר התהליך הזה נקבע גם על פי האגרות שנשלם בכל שלב בדרך. קשה  לנקוב מראש בסכום ברור ומוגדר, שכן רק משרד הפטנטים הוא זה שקובע אילו פעולות יש לבצע כדי להבטיח  פטנט ייחודי ומקורי באמת. עלות ההליך ומחיר האגרות תלויים בהם, וגם בשינויים שיידרשו לאורך הדרך, אם בכלל. חוץ מזה, כשאתם מחליטים לבצע רישום פטנט מחיר הצעד הזה תלוי גם באגרת החידוש שתצטרכו לשלם, אגרה שתיקבע בהתאם למדינה שבה תרשמו את הפטנט שלכם. הצוות המקצועי של Top Patents עומד לרשותכם בכל שלב בדרך ויסייע לכם להשיב על כל שאלה ולהתמודד עם כל דילמה. יחד נבצע הליך מסודר, מבוקר ומדויק של רישום הפטנט שלכם, כדי שתוכלו ליהנות מהבלעדיות המגיעה לכם במשך שנים רבות וטובות.
חייגו אלינו יצירת קשר