יש לכם רעיון מעולה למוצר חדש שישנה את חוקי המשחק, אתם בטוחים שאף אחד לא עשה את זה קודם ואין לכם ספק שמדובר בחידוש שמצדיק רישום פטנט על שמכם. רגע לפני שאתם פותחים את השמפניה וחוגגים את הרגע הגדול, הנה כמה צעדים חשובים בדרך להגשמת החלום שלכם.

1 – עד כמה אתם מקוריים?
הצעד הראשון שלכם עדיין לא כולל טפסים או הסכמים כאלה ואחרים. לפני שאתם יוצאים לדרך ומגישים בקשה לרישום פטנט מומלץ לוודא שאתם אכן מקוריים וחדשניים כפי שנדמה לכם. הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חברת Top Patents, ולמעשה זו גם הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמכם ראש שקט בכניסה לתהליך רישום פטנט שהוא לא קצר, וגם לא מאוד זול. כך תוכלו לדעת מה הסיכוי שהרעיון שלכם אכן יוכר כפטנט.

2 – רישום פטנט: שלב הטפסים
אם הסריקה הוכיחה שאתם אכן מקוריים כפי שחשבתם תוכלו להמשיך לשלב הבא, ולהגיש בקשה רשמית למשרד הפטנטים. לצורך רישום פטנט תצטרכו להגיש בקשה בכתב, בה תתארו את ההמצאה שלכם לעומק וגם תצרפו שרטוטים רלוונטיות או נוסחאות חשובות. חשוב לזכור כי בשלב הזה הדיוק הוא קריטי, שכן הבקשה הזו תועבר לרשם הפטנטים, מי שאחראי לבחון כל בקשה לעומק ולקבלת ההחלטה האם לאשר את הפטנט או לא. עם הליווי המקצועי של חברת Top Patents התהליך כולו יהיה מדויק יותר, ועם הניסיון הרב של אנשי הצוות הבקשה תוגש על פי כל הכללים, ועם כל המידע הדרוש כדי לקדם את רישום הפטנט שלכם. בסוף תהליך זה של רישום פטנט תוכלו להיות בטוחים שהוא אכן רשום על שמכם, לפחות למשך שני העשורים הבאים.

3 – רישום פטנט בינלאומי
ממציאים רבים חולמים בגדול וישראל נראית להם קטנה למדי. בהמון מקרים זה באמת נכון, בוודאי בימינו כשהעולם נעשה קטן כל כך ויש לנו גישה טובה יותר ללקוחות ולשותפים בכל העולם. בתחילת התהליך, הרישום הינו בין לאומי, לאחר שנתיים וחצי לערך, יש לרשום את הפטנט בכל מדינה ומדינה ולכן רישום פטנט בינלאומי הוא צעד מתבקש, וגם כאן מדובר בתהליך בירוקרטי, כמובן. התהליך הזה יעלה לכם הרבה יותר ממחיר התהליך הזהה בישראל, תהליך רישום פטנט בינלאומי כולל בחינה מדוקדקת של הפטנט שלכם וקבלת חוות דעת מפורטת עד כמה החידוש שלכם אכן עומד בקריטריונים הנדרשים, בהם חדשנות או יצירת התקדמות ממשית. כדי לחסוך זמן יקר, אנרגיות ולא מעט כסף, חשוב להיעזר בחברת Top Patents, חברה עם ניסיון רב בתהליכי רישום פטנט בינלאומי. ההיכרות המעמיקה עם הכללים והתקנות היא שתבטיח לכם את התוצאה המיוחלת, ואת הפטנט שיירשם על שמכם. רישום פטנט בהחלט שווה את המאמץ, ולו רק כדי שתוכלו ליהנות מבלעדיות על ההמצאה, מיתרון תחרותי וכמובן – מתשואה נאה במיוחד.
חייגו אלינו יצירת קשר