יש לכם המצאה חדשה ומרעננת, כזו שאין כדוגמתה, או לפחות כך נדמה לכם. בשלב הזה אתם רוצים להבטיח שהחידוש הזה יופיע בשמכם, ובעיקר אתם מעוניינים לקבל זכות בלעדיות על השימוש בפיתוח שעליו עמלתם זמן רב. כדי להשיג את המטרה הזו תצטרכו להגיש בקשה לרישום פטנט על שמכם. איך מתנהל תהליך רישום פטנט ומה חשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך? התשובות לפניכם.

תהליך רישום פטנט מתחיל בחיפוש מידע

תחילתו של תהליך רישום פטנט, עוד לפני שלב הבירוקרטיה ותשלומי האגרות, היא בחיפוש מידע. בשלב הזה חשוב מאוד לבצע מחקר יסודי ומעמיק כדי לוודא שההמצאה שלכם אכן חדשנית, ושאיש לא חשב על זה קודם – או לפחות לא הצליח להפוך רעיון למציאות. חברת Top Patents תוכל לבצע את המחקר הזה עבורכם מתוך הכרה שמדובר בשלב ראשון וקריטי בתהליך רישום פטנט. אם אתם אכן הראשונים שהגו את הרעיון וגם אלה שהצליחו לייצר מוצר או לפתח טכנולוגיה לפני כולם, אתם ללא ספק בדרך הנכונה.

הגשת הבקשה להכרה בפטנט

אחרי שהוכחנו את מקוריות הרעיון והפיתוח, תהליך רישום פטנט מחייב אותנו להגיש בקשה רשמית להכרה בפטנט על פי ההוראות שנקבעו באמנות הבינלאומיות. אתם יכולים להסתפק ברישום הפטנט שלכם בישראל, אבל אם המטרה היא לפתח מוצר שיקנה לכם בלעדיות גם בשוק הבינלאומי תצטרכו להגיש את הבקשה לא רק לרשם הפטנטים בישראל. בשלב הזה מומלץ להיעזר בחברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בעריכת פטנטים ובניהול תהליך רישום פטנט. עם Top Patents תוכלו לוודא ניהול מדויק ויעיל של התהליך, לרבות תיאור הפיתוח שלכם, שרטוטים נדרשים וטיפול בכל הקשור לתשלום האגרות הנדרשות, בין אם בישראל ובין אם ברמה הבינלאומית.

תהליך רישום פטנט והתייחסות לדוח הבחינה

לאחר הגשת הבקשה באופן רשמי ממשיך תהליך רישום פטנט לשלב הבא, שבו יתקבלו דוחות מהמדינות השונות (אלו שבהן הוגשה הבקשה). דוחות אלה הם למעשה דוחות בדיקה, חלק מהותי בכל תהליך רישום פטנט. לדוחות אלה תצטרכו להשיב באופן מדויק ומפורט כדי לאפשר את המשך התהליך ואת בחינתו המדוקדקת של הפטנט שלכם. השירות של Top Patents מאפשר לכם לבצע גם את השלב הזה באופן מקצועי ונכון כדי למנוע עיכובים בתהליך רישום הפטנט שלכם. מענה מהיר ואיכותי הוא קריטי, וחשוב לזכור זאת לכל אורך הדרך.

תהליך רישום פטנט יכול להיות פשוט יותר

סביר להניח שיש לכם בשלב הזה לא מעט שאלות חדשות, ואתם מרגישים מעט אבודים בתוך הבירוקרטיה והטפסים שהם חלק מכל תהליך רישום פטנט. אם יש לכם המצאה שיכולה להעניק לכם את זכות הבלעדיות ולהיחשב כפטנט, אתם לא צריכים לחשוש מהתהליך או לתהות אם ואיך תשרדו אותו. הליווי המקצועי של Top Patents לא רק יקל עליכם ויעשה סדר בבלגן, הוא בעיקר יאפשר לכם לנהל תהליך רישום פטנט בצורה הטובה ביותר.
חייגו אלינו יצירת קשר