התעוררתם משנת הלילה שלכם עם רעיון מבריק. ברור לכם שמצאתם פתרון לבעיה אמיתית, ועם הפיתוח הנכון (ועם תקציב מתאים) תוכלו ליצור מוצר שישנה את העולם, או לפחות את חשבון הבנק שלכם. אתם גם רוצים ליהנות מבלעדיות כדי למנוע ממתחרים פוטנציאליים לעלות לזירה ולנגוס בנתח השוק העתידי שלכם. אם כן, אין ספק שבשלב הזה הצעד הראשון והמתבקש הוא לא לרוץ לספר לחברים שלכם על ההמצאה המדהימה שהתגלתה אליכם בחלום, וגם לא לתכנן הליך של מכירת פטנטים, אלא להיעזר בעורך המנוסה בתהליכי פיתוח פטנטים ורישומם.
 

תחנה ראשונה בדרך: בודקים את השטח

 

פיתוח פטנטים הוא לא נושא פשוט, וזהו לא תהליך שיסתיים בתוך יומיים ואף לא בתוך שבוע. למעשה, עוד לפני שתמלאו טפסים ותאספו מסמכים יש תצטרכו לבדוק את השטח קצת יותר לעומק, כדי להבין האם הרעיון המופלא אכן מצדיק את העבודה שעוד מצפה לכם. אם כן, בשלב הראשון יש לבצע סקר מקדים, והוא זה שיאפשר לנו לאתר בקשות לפטנטים דומים אשר הוגשו בעבר, או פטנטים קיימים אשר אושרו. כך תוכלו לדעת עד כמה אתם חדשניים ומקוריים, ובעיקר תוכלו להוכיח שיש לכם המצאה חדשה שאיש לא חשב עליה לפניכם.
 

תחנה שנייה: הוכחת ראשוניות

 

ההמצאה שלכם ייחודית ואתם כבר נרגשים ונלהבים, אולי אפילו מדמיינים את הרגע שבו תתחילו למכור את המוצר ולספור את המיליונים. בשלב הזה יש לא מעט ממציאים חדשים שמשתוקקים לספר לכולם, ובעידן הרשתות החברתיות הם כבר מתכננים את הסטוריו שיעלה לאינסטגרם או את הפוסט המרגש שיהפוך ויראלי במיוחד בפייסבוק. רגע לפני שאתם מספרים לכל מי שאתם מכירים ומגיעים גם למורה מכיתה ג' שמעולם לא חשבה שתגיעו עד הלום, כדאי לעצור ולהבין שזה הדבר האחרון שכדאי לכם לעשות. כל חשיפה מוקדמת של ההמצאה עלולה לפגוע בבקשת רישום פטנטים, שכן הדרישה ברורה: רק המצאה שלא התפרסמה (בארץ או בחו"ל) יכולה להיחשב כפטנט. בקיצור, הימנעו ממהלכים שיפגעו בתהליך הזה, ובהשגת המטרות שלכם.
 

תחנה שלישית: רישום פטנטים

 

בתהליך פיתוח פטנטים תמיד יגיע הרגע שבו נצטרך להפשיל שרוולים ולהתחיל לערוך את הבקשה עצמה. עורך הפטנטים שלכם יוכל לסייע לכם גם בשבל הזה, עם תכנון מדויק ומקצועי מאוד של כל שלב בדרך. כך תוכלו לאסוף את המסמכים ואת האישורים הדרושים, להגיש את הבקשה ולפעול על פי כל כללי המשחק רגע לפני שתקבלו את הפטנט ותוכלו להתחיל להחליט מה עושים הלאה: מכירת פטנטים לכל המרבה במחיר או ייצור של המוצר לצורך מכירה ישירה? צוות Top Patents יעניק לכם את הייעוץ האישי, המקצועי והטוב ביותר כדי שתוכלו לקבל את כל ההחלטות הנכונות, ולעשות את זה נכון כבר מהצעד הראשון.

חייגו אלינו יצירת קשר