מלאכת פיתוח מוצרים חדשים כוללת מספר רחב של שלבים קריטיים ומשמעותיים. על מנת שנוכל לפתח פטנט מסוים חשוב כמובן לפעול בצורה נכונה שתביא לגיוס משקיעים. אלו אמורים להאמין בתהליך אותו אני מציגים ולאפשר מימונו. 
תהליכים של רישום פטנטים בישראל וברחבי העולם מביא אותנו ללמוד כי תחת כל פטנט שנרשם בסופו של דבר נעשתה פעילות משמעותית וענפה לביצוע של גיוס משקיעים. אותם משקיעים השתכנעו כי אב הטיפוס המוצג בפניהם הינו בעל פוטנציאל אמיתי להפוך למוצר בולט בתעשייה. 
חלק מהיכולת לבצע בהצלחה גיוס משקיעים נעשה באמצעות יצירה ופיתוח של סרטוני תדמית.
 

מהו בעצם סרטון תדמיתי?

סרטון תדמיתי הינו סרטון הנועד ליצור דימוי חיובי של עסק בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלו. בניגוד לסרטוני פרסומות אשר "נכפים" על הלקוחות הפוטנציאליים והצרכנים, סרטוני תדמית מהווים מסר שיווקי ממוקד שלו מצפה הצרכן או הלקוח הפוטנציאלי על מנת שיוכל להתרשם ממה שמוצע לו.
 

סרטון תדמית לגיוס משקיעים והון

סרטוני תדמית משמשים למספר מטרות. אחת מהמטרות המרכזיות של סרטונים אלו היא בגיוס משקיעים והון עבור מימון של פיתוח מוצרים חדשים ורישומם בסופו של דבר כפטנט. 
לצד קטגוריה זו, הפקת סרטוני תדמית נעשית גם עבור קידום מכירות, כסרטוני הדרכה, עבור הצגת מוצרים ושירותים ואף כסרטונים תדמית כלליים המתארים חברות, מסגרות ובתי עסק. 
בשוק התקשורת וההפקה ישנן חברות להן התמחות בהפקת סרטונים אלו.
 

תזמון הצגת סרטון תדמית עבור גיוס משקיעים

תזמון סרטוני התדמית כלפי משקיעים יכול להיעשות במספר מקומות. אלו העוסקים בפיתוח מוצרים חדשים ישאפו לפתח סרטון תדמית שאותו יהיה ניתן להציג למשקיעים עוד בטרם נקבעה איתם פגישה. 
כאן יהיה מדובר בסרטון יחסית קצר אשר יציג באופן ברור, ממוקד ופשוט את הפטנט שאותו מפתחים רוצים לקדם. סרטונים אלו ניתן להציג בתערוכות רישום פטנטים אליהם מגיעים משקיעים וכמובן לפרסמם במדיות הדיגיטליות השונות דוגמת "יו טיוב" והרשתות החברתיות. 
תזמון נוסף של סרטוני תדמית לגיוס משקיעים נוגע לחשיפתם בעת הפגישות עם המשקיעים. כאן בעצם ניתן כמובן להפיק מספר סרטוני תדמית. האחד שאמור לחשוף משקיעים לפטנט החדש בפעם הראשונה ובכך להוביל אותם להתעניין בו עד לכדי קביעה לפגישה ובהמשך סרטון תדמיתי נוסף בפגישה עצמה. 
סרטון תדמיתי בפגישה עצמה יוכל להיות ארוך יותר, כשהוא יעמיק ויאריך אודות אלמנטים נוספים הנוגעים לפטנט ובו גם ניתן לכלול נתונים מספריים, בין אם אלו מוצגים בסרטון ובין אם נציגם לצד הסרטון באמצעות מצגת. 
עבור אלו העוסקים בפיתוח מוצרים חדשים יש פעמים ופיתוח אבטיפוס ראשוני של פטנט מסוים יהיה מעניין בעיני משקיעים עד לכדי שיהיה מיותר ליצור עבורו סרטון תדמית שאמור להוביל לפגישה. 
במקרים אלו נוכל להשקיע בתקציב גבוה ומושקע עבור סרטון תדמית אחד אותו נציג בפני המשקיעים בפגישה עצמה. סרטון שאמור להכריע האם אותם משקיעים ירצו להשקיע בפיתוח המוצר ובכך יעניקו למפתחים את הגב הכלכלי לו הם זקוקים.
חייגו אלינו יצירת קשר