קשה לדמיין רגע מרגש יותר מאשר מזה בו אתם מחזיקים בידכם אבטיפוס הממחיש רעיון פרי מוחכם, כזה המאפשר לכולם לראות את מה שאתם כבר ידעתם מזמן – מדובר ברעיון אדיר שהולך לכבוש את העולם. רגע לפני שאתם מזמינים רכב יוקרה בצבע נועז, הבינו את החשיבות שבפיתוח אבטיפוס. 

בניית אבטיפוס – מה חשוב לדעת?

אבטיפוס מסייע להבין טוב יותר כיצד הרעיון שלנו פועל, אך יותר מכך – מסייע לנו באיתור פגמים ותיקונם. כאשר אבטיפוס רוקם "עור וגידים", לפתע מתגלים בו פגמים, עליהם לא חשבנו. פיתוח אבטיפוס מסייע לנו לשפר את ההמצאה. כמובן כי פיתוח אבטיפוס מוחשי יאפשר לנו לאסוף פידבקים מאנשים זרים, וגם על ידי כך לשפר באופן ניכר את פעולתו וחוויית המשתמש המתלווה לרעיון. 
הפידבקים שנקבל בעקבות ובמהלך פיתוח אבטיפוס יסייעו לנו כמובן בכתיבת בקשת פטנט מקיפה, איכותית וייחודית למשרד הפטנטים. בעוד רבים אינם מכירים בחשיבות פיתוח אבטיפוס טרם הגשת הפטנט, אנו בחברת Top Patents מאמינים כי זו הדרך האולטימטיבית לצאת לדרך על הצד הטוב ביותר.

פיתוח אבטיפוס ככלי לגיוס משקיעים

הגשתם פטנט ולאחר כשנתיים קיבלתם את ההודעה המשמחת ממשרד הפטנטים כי הבקשה אושרה. אתם הבעלים הגאים של פטנט (חתיכת נייר) – מה עכשיו? השלב הבא בדרך למסחור הרעיון שלכם הוא גיוס משקיעים ולעניין חברות בטכנולוגיה. אנו בטוחים כי בראשכם אתם יודעים בדיוק איך ההמצאה שלכם עובדת (ולמה היא הכי טובה בעולם), אך רב האנשים יתקשו לעשות כן, גם באם תציגו בפניהם סרטוטים, ברורים ככל שיהיו. אומרים שאין תחליף למראה עיניים והדבר בהחלט נכון גם כאשר מדובר באבטיפוס. ככל שאבטיפוס אשר מצוי בידכם יהיה יותר מבוסס, יותר אמיתי וקרוב יותר למוצר מוגמר, כך יגדלו סיכוייכם לעניין משקיע פוטנציאלי.

בניית אבטיפוס עם Top Patents

על מנת להימנע מכניסה להוצאות מיותרות בדמות פיתוח אבטיפוס, פשוט ככל שיהיה, חשוב לבצע סקר פטנטים מקיף. מטרתו של הסקר היא לנסות ולהעריך האם הרעיון שלכם אכן בלעדי לכם או שמא אדם אחר חשב עליו לפניכם. ללא ספק מדובר בסיטואציה לא נעימה לגלות זאת, אך לפחות תעשו כן בטרם הוצאתם מכסכם כסף רב. כמובן כי גם עריכת סקר פטנטים מלווה בהוצאה לא מבוטלת, אמנם פחותה באופן משמעותי לעומת רישום פטנט, אך בהחלט מומלץ להתחיל בצעד זה טרם בניית אבטיפוס. 
נכון, כנראה שתוכלו לבחור בפיתוח אבטיפוס של הרעיון שלכם באמצעים ביתיים, כזה שאפילו יכול לשרוד נסיעה ברכב למרכז, אך ככה באמת הייתם רוצים להיראות? אבטיפוס עושים במקצועיות, או לא עושים בכלל. צוות המומחים של Top Patents עומד דרוך ומוכן לפקודכם במטרה לבנות אבטיפוס איכותי, וכזה המציג את הרעיון שלכם בצורה טובה ביותר. 
חייגו אלינו יצירת קשר