בשלב הזה ברור לכם שהרעיון הגדול, זה שפיתחתם בדמיון בשבועות האחרונים (אולי אפילו בשנים האחרונות), הוא רעיון שיכול לייצר עבורכם רווחים נאים. השוק זקוק לו, הלקוחות מחכים ועם פטנט שיגן עליכם תוכלו גם להגן על ההמצאה הזו מפני המתחרים שלכם. אלא שבשלב הזה מתעוררות כמה שאלות מרכזיות, והן קשורות בתהליך עצמו, בבירוקרטיה הצפויה לכם וכמובן גם ביכולת שלכם לממן את התהליך הזה. מתשלום האגרות, דרך גיוס היועצים והמומחים המובילים, ועד לפיתוח המוצר ולהוצאות השיווק, גיוס משקיעים הוא צעד קריטי שיכול לעזור לכם מאוד. עכשיו רק נותר לגלות איך בכלל עושים את זה, ואיפה נמצא הכסף.
 

גיוס משקיעים – פתרון מימון אופטימלי
 

הנושא הכלכלי הוא בהחלט קריטי, וזה נכון לכל עסק ולכל יזם, בוודאי כאשר מדובר בפיתוח מוצר חדשני הכרוך בעלויות גבוהות. אתם צריכים להתנהל מול רשם הפטנטים, לגייס כוח אדם, לרכוש ציוד ובאופן כללי להשקיע זמן ומשאבים במוצר שעדיין לא מייצר עבורכם כל הכנסה. יש מי שינסה לקחת הלוואה גדולה מהבנק, אבל במקרים רבים הפתרון האמיתי והנכון נמצא בכלל במקום אחר: גיוס משקיעים. באמצעות גופים שונים שיעניקו לכם תמיכה כלכלית, תוכלו לעבוד בראש שקט הרבה יותר. הם יתנו לכם את הדחיפה הנחוצה, את האוויר שאתם צריכים לנשימה ואת הפתרונות המתאימים כדי שתוכלו להתמקם בחדר העבודה ולהתחיל לעבוד.
 

גיוס משקיעים – איך עושים את זה?
 

אחרי שזיהינו עד כמה גיוס משקיעים יכול להיות צעד יעיל ונכון עבורכם, כדאי להבין איך עושים את זה ומאיפה מתחילים. אם כן, ישנן כמה וכמה חלופות על הפרק, כאשר במקרים רבים הרשתות החברתיות השונות יכולות לסייע. בין אם תבחרו לקדם קמפיינים של מימון המונים (קיק-סטרטר או הדסטארט למשל) ובין אם תקדמו את הרעיון שלכם דרך קבוצות כאלה ואחרות, זהו בהחלט כלי שימושי, והיום יותר מאי פעם. בנוסף תוכלו למצוא שלל ירידים בארץ ובעולם שבהם תוכלו לפגוש משקיעים פוטנציאליים, ותמיד אפשר לנסות ולאתר משקיעים שיסכימו להיפגש, להקשיב ואולי אף להציע הצעה מפתה במיוחד. הכסף נמצא שם בחוץ, אתם רק צריכים למצוא את הדרך הטובה ביותר לאסוף אותו אליכם.
 

גיוס משקיעים ותכנון תהליך העבודה שלכם
 

רגע לפני שאתם מסתערים על הרשתות החברתיות ועל המשקיעים הפוטנציאליים שלכם, כדאי לעצור ולהבין מה אתם באמת מציעים, מה הפוטנציאל של המוצר שלכם, כמה זה יעלה ועד כמה הוא עשוי להיות רווחי. זה השלב שבו תערכו ניתוח מעמיק של הפיתוח שלכם, תכירו את השוק ותגיעו מוכנים למפגש עם המשקיעים הרלוונטיים כשיש לכם תשובות לכל השאלות. צוות Top Patents יעזור לכם לעשות את זה נכון, עם תכנון יסודי וליווי מקצועי כבר בתחילת הדרך. כך תסללו את הנתיב שלכם להצלחה באופן אופטימלי.

חייגו אלינו יצירת קשר